HET KAN ALTIJD VOORKOMEN DAT ER IETS NIET HELEMAAL GAAT ZOALS GEPLAND. WE RADEN U AAN OM KLACHTEN EERST BIJ ONS KENBAAR TE MAKEN DOOR TE MAILEN NAAR INFO@ZOZOS.NL OF HET CONTACTFORMULIER IN TE VULLEN. LEIDT DIT NIET TOT EEN OPLOSSING, DAN IS HET MOGELIJK OM UW GESCHIL AAN TE MELDEN VOOR BEMIDDELING VIA STICHTING WEBWINKELKEUR VIA HTTPS://WWW.WEBWINKELKEUR.NL/KENNISBANK/CONSUMENTEN/GESCHIL.
VANAF 15 FEBRUARI 2016 IS HET VOOR CONSUMENTEN IN DE EU OOK MOGELIJK OM KLACHTEN AAN TE MELDEN VIA HET ODR-PLATFORM VAN DE EUROPESE COMMISSIE. DIT ODR-PLATFORM IS TE VINDEN OP HTTP://EC.EUROPA.EU/ODR. WANNEER UW KLACHT NOG NIET ELDERS IN BEHANDELING IS DAN STAAT HET U VRIJ OM UW KLACHT TE DEPONEREN VIA HET PLATFORM VAN DE EUROPESE UNIE.